و بر روی لاله های داغدار مینهادم دانه ی باران شور
*
کاش برقی می شدم بر آسمان مینشستم روی خرمنهای زرد
میکشاندم شعله ی جاوید آن بر سپهر خامش تاریک وسرد
*
کاش موجی میشدم بر روی آب میسپردم ره بسوی آسمان
می شدم ابری بر روی آسمان گریه می کردم بدشت ناتوان
خورشید...ما را در سایت خورشید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97